ຂໍ້ເສຍຂອງວິທີການໂຄສະນາການໂຄສະນານີ້ລວມມີການຂັດຂວາງປ້າຍໂຄສະນາໃນຕົວທ່ອງເວັບແລະ "ຕາບອດປ້າຍໂຄສະນາ" - ການບໍ່ສົນໃຈການໂຄສະນາຮູບພາບໂດຍຜູ້ໃຊ້ຍ້ອນການເກີນຂອງພວກເຂົາ. ການໂຄສະນາການຄ້າໃນ google ໃນໄລຍະທີ່ມີຢູ່ແລ້ວສັ້ນ, ເຄື່ອງມືອອນໄລນ໌ google ການຄ້າໄດ້ກາຍເປັນຫນຶ່ງໃນວິທີທີ່ດີທີ່ສຸດໃນການໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນສ່ວນບຸກຄົນຈາກຮ້ານອອນໄລນ໌. ຜະລິດຕະພັນທີ່ຜູ້ໃຊ້ກໍາລັງຊອກຫາແມ່ນສະແດງຢູ່ໃນເຄື່ອງຈັກຊອກຫາໃນແຖບຊື້ເຄື່ອງ, ຈັດເປັນລາຍການໂຄສະນາທີ່ມີຮູບພາບ. ໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນຍັງສະແດງຢູ່ເທິງສຸດຂອງຜົນການຄົ້ນຫາແລະສະແດງຜະລິດຕະພັນທີ່ມີຮູບພາບແລະລາຄາ - ຢູ່ໃນຫນ້າຜົນການຄົ້ນຫາ. ນີ້ແມ່ນໂອກາດທີ່ດີສໍາລັບຜູ້ຄ້າປີກເພື່ອດຶງດູດລູກຄ້າທີ່ກໍາລັງຊອກຫາຢ່າງແທ້ຈິງສິ່ງທີ່ພວກເຂົາສະເຫນີ. ຜະລິດຕະພັນປະກອບດ້ວຍພາກສ່ວນໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນການຊື້ເຄື່ອງຂອງ google ປ ຜູ້ນໍາພິເສດ ະກອບດ້ວຍພາກສ່ວນ: ຮູບພາບ, ຊື່ຜະລິດຕະພັນ, ແລະລາຄາສິນຄ້າ. ຂໍ້ມູນນີ້ໄດ້ຖືກແຍກອອກຈາກໄຟລ໌ທີ່ເອີ້ນວ່າ feed ຂໍ້ມູນ. ມັນຖືກອັບໂຫຼດໃສ່ບັນຊີສູນການຄ້າ google, ເຄື່ອງມືອອນໄລນ໌ອື່ນທີ່ໃຊ້ໃນການຈັດການຄວາມປະທັບໃຈ. ເມື່ອທ່ານເລີ່ມດໍາເນີນການຊ່ອງທາງການໂຄສະນານີ້, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງເຊື່ອມຕໍ່ບັນຊີສູນການຄ້າຂອງທ່ານກັບບັນຊີການໂຄສະນາ google. ມັນບໍ່ເສຍຄ່າເພື່ອເລີ່ມຕົ້ນໃຊ້ google shopping. ບັນຊີຂອງຜູ້ໂຄສະນາຈະຖືກຄິດຄ່າທໍານຽມເມື່ອມີການປະຕິບັດເປົ້າຫມາຍ - ການຄລິກໃສ່ການເຊື່ອມຕໍ່ (ວິທີການ ppc). ການຈ່າຍເງິນສໍາລັບການຄລິກຈາກ google shopping ຫມາຍຄວາມວ່າທ່ານໄດ້ຮັບການຈະລາຈອນທາງສ່ວນຫນ້າຂອງຫນ້າຈໍເພາະວ່າລູກຄ້າໄດ້ເຫັນຮູບພາບແລະລາຄາຂອງຜະລິດຕະພັນແລະຕັດສິນໃຈຄລິກ, ເຊິ່ງເພີ່ມຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງການຊື້ມັນ.
ພິສູດແລ້ວວ່າມີໂຄສະນາການຊື້ເຄື່ອງຂອງ Google ໄດ້ຮັບການພິສູດແລ້ວວ່າມີອັດຕາການປ່ຽນແປງທີ່ສູງກວ່າໂຄສະນາຂໍ້ຄວາມ. ການໂຄສະນາວິດີໂອໃນ youtubemarketers ຍອມຮັບວ່າຫນຶ່ງໃນສະຖານທີ່ທີ່ດີທີ່ສຸດທີ່ຈະວາງໂຄສະນາແມ່ນ youtube. ຜູ້ຄົນມັກຈະໃຊ້ເວທີນີ້ເພື່ອຊອກຫາຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບຜະລິດຕະພັນ. ຄວາມສາມາດຂອງ Youtube ອະນຸຍາດໃຫ້ທ່ານປັບແຕ່ງການສະແດງໂຄສະນາປະເພດເຫຼົ່ານີ້: ການຄົ້ນພົບວິດີໂອ, ເຊິ່ງປາກົດຢູ່ໃນໜ້າຫຼັກຂອງເວທີ, ລວມທັງໜ້າຫຼັກ, ໜ້າຜົນການຄົ້ນຫາ ແລະພາກສ່ວນວິດີໂອທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ;trueview in-stream ຂ້າມໄດ້. ນີ້ແມ່ນຫນຶ່ງໃນປະເພດການໂຄສະນາທົ່ວໄປທີ່ສຸດໃນ youtube. ຜູ້ໂຄສະນາຈ່າຍຄ່າ trueview ເມື່ອຜູ້ໃຊ້ເບິ່ງໂຄສະນາຢ່າງຫນ້ອຍວິນາທີຫຼືຈົນກ່ວາໃນຕອນທ້າຍຂອງວິດີໂອ, ຜູ້ຊົມຄລິກໃສ່ cta ຈາກໂຄສະນາ, ເຊິ່ງປ່ຽນເສັ້ນທາງໄປຫາຫນ້າແບ; in-stream non-skipable: ໂຄສະນາເຫຼົ່ານີ້ສາມາດຫຼິ້ນໄດ້. ທຸກບ່ອນທີ່ເຈົ້າກຳລັງເບິ່ງເນື້ອຫາອື່ນໆ.
|